Меблі для Міста Мрій, або Green Room, закулісся «Оскара»

Церемонію вручення нагород Американської Кіноакадемії кожен дивиться з вежі власних профдеформацій. Хтось роздивляється ґудзики на сукнях, хтось зауважує, як виставлене світло, хтось ретельно дослухається до жартів ведучих, а нам завжди цікаво, як декоровані зали, а особливо — таємнича Green Room, в якій прекрасні й наче вічно молоді актори чекають свого виходу на сцену; нам цікаво, на стільці й канапи яких брендів сядуть об'єкти бажань мільйонів глядачів.

85-ту Церемонію вручення Оскара (24 лютого 2013) ми дивилися з особливим інтересом.ого року фаворитами перегонів були стильний «Лінкольн» і яскраве, незвичайне «Життя Пі».
Зелену Кімнату тоді декорувала Мейделін Стюарт, одна з так званої «сотні AD». (До речі, Architectural Digest, AD, вибирає дизайнерів і бренди для Green Room, починаючи з 2002-го року.)
Мейделін і сама в далекому 71-му зіграла у фільмі свого батька, «Віллі Вонка» (то теж, якоюсь мірою, історія про чудову організацію простору і про незвичайні інтер'єри: згадайте хоча б «шпалери-які-можна-лизати») .

 

Натхненням для Мейделін Стюарт слугувало блискуче американське ар-деко 30-х —Золотої ери американського кінематографу. Зокрема — хвацький та ефектний стиль Седріка Ґіббонса, одного з творців «голлівудського шику», арт-директора Metro-Goldwyn-Mayer. (До слова, саме за часів Ґіббонс Голлівуд отримав прізвисько «Tinseltown», «блискуче місто».) Метою дизайнера було створити «простір, в якому сучасні зірки анітрохи не подивуються, врізавшись у Керрі Ґранта або Кетрін Хепберн». А може, і в самого Ґіббонса.

Коли мова йде про тонку стилізацію, яка однаково добре відтворює минуле і вміщується в сьогоденні, світові дизайнери безпомилково вибирають Baker, що демонструє найвищий клас «гри в стилі».
Столи, стільці та дивани саме цього легендарного Дому Мейделін визнала за доречне оточення для Роберта де Ніро, Хоакіна Фенікса, Енн Хетеуей, Хелен Хант та інших осяйних персонажів вечора.

 

Натхнена ар-деко та Ґіббонсом Зелена Кімната в 2013-му була неймовірною. Полірована чорна підлога й приголомшливі чорні двері з орнаментом з позолочених прямокутників. Розкішна обшивка витончених крісел — золотистий оксамит, відтінений кольоровими подушками. Традиційний для ар-деко й актуальний сьогодні етнічний геометрічний візерунок обшивки глибоких мушлеподібних крісел. Витончені чорно-білі барні стільці, на яких доречно б виглядали витончені й стрімкі Полетт Годдар або Вів'єн Лі.

Крім меблів Baker, в оформленні Architectural Digest Greenroom at the Oscars були також використані: плетені килимки Feizy Rugs, паркет від IndusParquet, вуличні меблі JANUS et Cie, полотна сучасних американських художників, відібрані компанією Questroyal Fine Art, телевізійні панелі Samsung, яскраві обшивні тканини Schumacher, бра і світильники The Urban Electric Co. Bench, лляні серветки E. Braun Beverly Hills, лаки й фарби Sherwin-Williams. Усе це дозволило Мейделін поєднати «гламур, магію і диво, з яких і складається Academy Award».

Під кінець кинемо погляд в минуле взаємин оскарівської Зеленої кімнати — з меблями Baker:

 

2004-й: Дороті та Рой Крістофер використовували для оформлення Зеленої кімнати відому сьогодні в усьому світі колекцію Барбари Беррі для Baker: Oval X-Back Side Chair (одні з найбільш впізнаваних у світі стільців), Nesting Tables і Oval Coffee Table, Wood Lounge Chair і чудове дзеркало Parish Hadley Sunburst Mirror.

2006-й: ті ж Дороті та Рой Крістофер віддали данину поваги легендарному архітекторові С. Чарльзу Лі, перетворивши Зелену Кімнату на фантазійне фойє розкішного кінотеатру.
Для реалізації задуманого використовували, в тому числі, меблі Baker з колекцій Томаса Фізанта та Жака Гарсії.

2009-й: Стівен Шедлі за допомогою меблів від Baker і McGuire та величезних фотокартин відтворив у Зеленій кімнаті атмосферу голлівудського шику 70-х — з «видом» на даунтаун Міста Ангелів.

Нарешті, в 2011-му один із «зоряних» дизайнерів Baker Майкл С. Сміт створив для Церемонії вручення Оскара елеґантну приватну бібліотеку, натхнену великими картинами Золотого часу Голлівуду. Для її оформлення він використовував меблі з різних колекцій Baker, у тому числі — власні.
Саме на чудових бейкерівських Regency Arm Chairs нестаріючі Різ Візерспун і Холлі Беррі та дотепний і елеґантний Джеймс Франко давали інтерв'ю редакторові культового американського журналу Vanity Fair.